Veelgestelde Vragen

Is het mogelijk een product te reserveren of te komen passen?

Ja, je kan online een bestelling plaatsen en bij verzending kan je aanduiden ‘afhalen na afspraak’, dan even in mail zetten wanneer het voor jou zou lukken (ook even je ordernummer erbij zetten). Zo ben je al zeker van je stuk. Je kan het dan passen, past het niet dan storten wij je centjes onmiddellijk terug.

Zijn de verzendkosten inbegrepen?

De verzendkosten zijn €4,- en gratis vanaf €50.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan zeker! Is het uiteindelijk toch niet wat je wou of past het niet? Dan mag je het altijd terugsturen binnen de 14 dagen. Verzendkosten zijn bij retourneren wel zelf te betalen. Eens wij jouw bestelling terug hebben ontvangen, storten wij je centjes terug.

Uitverkocht, wat nu?

We hebben regelmatig nieuwe spullen en wisselende collecties. We kunnen dus niet 100% garanderen dat een uitverkocht item weer te verkrijgen zal zijn. Als dit wel zo is dan wordt het zeker gemeld! Hou zeker onze Facebook en Instagram pagina in de gaten!

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Neen, voorlopig gebeuren verzendingen enkel in België.